Friday, March 26, 2010

BKAN Perlis Destinasi Yang Ke-11




25 Mac, Khamis - Road Show Dana Syaqah berjalan lagi menuju ke destinasi yang seterusnya. Kini bertapak di BKAN Perlis yang merupakan destinasi yang ke-11. Road Show dijalankan selepas selesai bacaan Yassin pada malam Jumaat. Yang turut menjayakan Road Show tersebut ialah Saudara Bazli yang merupakan krew Unit Dana Syaqah, Saudara Zuhaili Saiman yang merupakan Naib Presiden III dan Saudara Labib, Ketua Badan Sambutan Dan Rehlah.

Kali ini Road Show disajikan bersama dengan penerangan mengenai kekuatan kesatuan yang disampaikan khas oleh Saudara Labib, Ketua Badan Sambutan Dan Rehlah. Ia dikaitkan dengan permasalahan syaqah PMRAM yang sepatutnya menjadi tempat utama di dalam berinteraksi sebagai medan perbincangan gerak kerja PMRAM. Namun, walaupun PMRAM sudah menjagkaui usia 80 tahun, tempat yang tetap masih belum ada ekoran dikeluaarkan daripada pejabat PMRAM di anjung ARMA suatu ketika dahulu.

Semoga dengan penerangan yang disampaikan akan memastikan ahli-ahli BKAN Perlis bangkit membantu menjayakan Misi Syaqah PMRAM.

No comments:

Post a Comment

Followers